.

בעל עסק - 3 שאלות - ברשותך!

האם העסק שלכם/ המקצועיות שלכם -יכולה להתמנף יותר בעזרת ההדרכה בארגון/בעסק/במקצועיות שלכם?!

שאלה ראשונה

1. איך הלקוחות/העובדים שלכם מדרגים את השירותים/המוצרים שלכם בארגון?!

הלקוחות / העובדים פונים שוב ושוב לתמיכה / לשירות (תוך העלאת התקורות של המוצר/השירות ) בצרוף תסכול וחווית לקוח לא נעימה?!

בעיה הדרכתית - פער בין תפיסת החברה לתפיסת הלקוח

אולי הבעיה - בפיתוח הדרכה

חוסר שביעות רצון לקוחות, כתוצאה מטעויות שלו בביצוע התהליכים שהתכווים שיבוצעו על ידו כדי להנות מהמוצר/השירות שלכם - עלולי לנבוע מבעיה - בתהליך פיתוח הדרכה - הלוקה בחסר.

ניתוח חלקי ולא מספק - כגון - חוסר פינוף טכניקות פיתוח הדרכה נדרשות - כגון : ת.ל.מ. , חקרי עיסוקים Operabilyt study ,   Service Risk Management, Mapping Santance, ' Service Fault tree עוד.. יביאו לכך שהדרכת הלקוח/ העובד לא כללה: צורך וחזון, מבנים ותהליכים נדרשים כגון DFD ועוד

 

קורס הכשרת מדריכים - המדריך הדיגיטלי  - של המפתח לניהול הדרכה וניהול ידע - יכולים לעזור לכם!

שאלה שניה

2. איך הלקוחות/העובדים שלכם מדרגים את איכות ההדרכה וחוויית ההדרכה שלכם בארגון?

מנסים להדריך/ללמד והעובדים תפוסים "ברשת" של מישהו אחר?!

השתמשו במילים פשוטות, פסקאות קצרות, אורך פסקאות משתנה. כדאי להדגיש מילים חשובות כדי לכוון את מבטם של המבקרים בדף שרק סורקים את הטקסט.

 

מה עושים הלומדים שלכם, בזמן ההדרכה שלכם?

אולי הבעיה - באפקטיביות תהליכי ההדרכה

 

בעידן הדיגיטלי, דור ה - Z , תקופת פוסט קורנה ועוד, התחרות על תשומת לב הלקוח/ העובד גבוהה עד כדי מלחמה על כל שניית שידור ...

הכשרת צוותי הדרכה  - כמדריכים דיגיטלים - המשלבים טכנולוגיות מתקדמות ומולטימדיה ומולטימדיה אינטראקטיבית  - מחוייבת המציאות

 

קורס הכשרת מדריכים - המדריך הדיגיטלי - של המפתח לניהול הדרכה וניהול ידע - יכולים לעזור לכם!

שאלה - שלישית

3. איך הלקוחות/ העובדים שלכם תופסים את ההדרכה בארגון שלכם? עול או חוויה, כחלק ממסע הלקוח אותו ירצה לספר ולשתף עם כל חבריו, ובכך להגדיל לכם את הרווחים?!

תפיסת הלקוח/ העובד את ההדרכה בארגון, משפיע כידוע לא רק רק על הקשב שיפנה אליה אלא אף למידת יכולתכם למנך אותה לתוצרים עסקים - ROI . 

מה חושבים בארגון על ההדכה שלכם?

אולי הבעיה - בהטמעת תהליכי ניהול עסקי ותרבות ארגונית

 

חוסר תפיסת לקוחות/ עובדים את ההדרכה כמוצר/שירות רווחי בפני עצמו מונעת מהארגון למנף אותה, שלא לדבר על ROI

 

קורס הכשרת מדריכים - המדריך הדיגיטלי - של המפתח לניהול הדרכה וניהול ידע - יכולים לעזור לכם!  

האם גם אתם מתמודדים בהדרכה העסקית ו/או המקצועית - לדוגמא בהדרכת נושאים קריטיים כגון: בטיחות חיי אדם, עם האתגרים המופיעים בסרטון הבא?!

סליחה על השאלה העדינה הנוספת ?!

מאיזה דור מדריכים אתם/ המדרכים שלכם?!

מ - הדור הישן?!

או

מ-הדור החדש?!

דור המדריכים החדש - הממנפים

טכנולוגיות ומתודולוגיות הדרכה מתקדמות בשירות הדרכת בטיחות ?!

 אם עדיין לא אז הינה מה אנו מציעים:

 5 ימי העשרה אינסטרומנטלית

של

הדרכה טובה

למדריכים - ברמה אחרת -

שהם גם 5 ימי כשירות.

למעוניינים תוענק גם

תעודת "מדריכי בטיחות

מהדור החדש - המדריך הדיגטלי"

(מטעם חברת המפתח לניהול ידע והדרכה - בנוסף לתעודה באישור מנהל הבטיחות)

(קורס "הדרכה טובה " - 40 שעות באישור מנהל הבטיחות)

 

שדרוג מדריכים  - ל-דור הבא

מלמדים תחומים מקצועיים/ עסקיים כגון: שירות, מכירות, בטיחות, והעובדים ב-"עננים" ולא מרוכזים... בכם?!

בעידן הדיגיטלי, בו נדרש ללמד  את כל טיפוסי X,Y,Z גם יחד, במקום אחד בזמן אחד, כשלכל אחד סגנון למידה, ורמת ריכוז אחרת ולזמן שונה -

מדריך  מ-"הדור הישן",

אולי פחות מתאים כיום ולכן גם אולי

פחות מצליח.

 

ב"ה יפתחו 5 ימי העשרה אינסטרומטלית של הדרכה טובה - למדריכים

המעניקים גם תעודת מדריכים מהדור החדש 

 

5 מפגשים של חוויית לקוח צרופה 

פילוסופיה,בשילוב טכנולוגיה 

ומתודולוגיית הוראה מתקדמות

5 ימי כשירות

באישור  מינהל הבטיחות

(אישור מספר 884913)

פונציאל רף פרנסה חדש

קצת על מנחה הקורס

את הקורס ינחה וינהל ב"ה מר. צבי איזנמן

 B.Sc, M.Sc ו - (דיפולמה לימודי ניהול EMBA)  ועוד..

מי שפיתח את תכנית הלימודים ומארז ההדרכה של המוסד לבטיחות ולגיהות (המשוכפל עד היום) ופועל בבטיחות בארגונים מובילים רבים בארץ מזה

כ -40 שנה ובתחומי הייעוץ הניהולי וההדרכתי ומזה 

33 שנה בבטיחות

מנחה ומרצה מוביל

מי שנבחר כמרצה הבולט ביותר בכנס הארצי ה - 17 של המוסד לבטיחות ולגיהות - ב - AVENUE.

מי שהנחה את כנס ההדרכה הארצי של ירחון משאבי אנוש - הקהילה המובילה בהדרכה בארץ ועוד כנסים רבים אחרים ...

סמכות הערכת הדרכה

מי ששימש כאחד השופטים, במסגרת פרס סגן הרמטכ"ל, לאיכות בהדרכה של כל בסיסי ההדרכה של צה"ל ועוד....

 - מי למד והוכשר אצל הטובים בעולם - Tony Robbins & Dean Graziosi והוסמך כ - Knowledge Broker Professional 

מר. ישראל שרייבמן - ראש מנהל הבטיחות בצה"ל - לשעבר ,

מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות לשעבר ועוד

..מר צבי אייזנמן התבלט לאורך התקופה" (1991-2015), " ביכולתו הגבוהה בהעברת הדרכות במסגרת ההכשרות בתחומי הבטיחות והגיהות וכן במסגרות בהם הוכשרו המשתלמים כמדריכים , לביצוע "הדרכה טובה"....

"...ברצוני לציין את הגישה המיקצועית להעברת ההדרכות, השיטות האישיות והדרכים שאינן שיגרתיות, לגבי אופן העברת החומר הנלמד...:

".... פעילותו זו של מר אייזנמן, זכתה להערכה ולשביעות רצון של המשתלמים ותרמה להעלאת היכולות בביצוע הדרכות בתחומים הנ"ל..."

 

מר. ישראל שרייבמן - ראש מנהל הבטיחות בצה"ל - לשעבר ,

מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות לשעבר ועוד

עו"ד יעקב דודיזון - 

מהנדס בטיחות

"...היה לי הכבוד והעונג להימנות בין תלמידיו של מר צבי איזנמן אשר העביר לי ולחברי הרצאות בנושאי "הדרכה נכונה ויעילה" במסגרת קורס להכשרה והסמכת 'ממונים על הבטיחות בעבודה' שהתקיים בניהול המוסד לבטיחות ולגיהות בשנת 1996"

 

"...זכיתי ללמוד עם וממורים רבים במיגוון נושאים. אך בודדים מהם, וביניהם מר איזנמן, השאירו בזכרוני ובתודעתי רשמים של "מורים לחיים" המלווים את דרכי עד היום. בראייתו המקצועית של תכלית ההדרכה בדגש על הנושאים הספציפיים של נושאי הקורס צלח מר איזנמן להנחיל למשתתפי הרצאותיו גם את עיקרי התכנים לצד הכלים הנכונים והיעילים ליישומם. כל אלו נעשו בדרכי נועם, בגישה מרתקת ובלוויית הומור מתובל במידה...."

 

". ...חלוף השנים מאז אך העצימו בעיני את הערכיות העיונית והמעשית של הרצאותיו והתובנות שהעביר מר איזנמן בהרצאותיו..."

 

". ..לימים אף אני הפכתי למרצה בנושאים שונים באותו הקורס ובמוסדות שונים ועשיתי (ועדיין עושה) שימוש בכלים ובתובנות היעילות שזכיתי לקבל ממר איזנמן בהרצאותיו.."

 

עו"ד יעקב דודזון – מהנדס בטיחות

B.Sc – הנדסת מכונות.
M.Sc – ניהול והנדסת בטיחות.

מי קהל היעד?! למי מתאים הקורס?!

* ל- תחום העיסוק - יעוד להדרכה עסקית ו/או מקצועית כגון: שיווק ,מכירות, שירות, בטיחות וכד'

הקורס מיועד למקצוענים בתחום בענפי המשק השונים לרבות שיווק, מכירות, שירות, ובטיחות (מנהלי בטיחות, מהנדסי בטיחות, ממוני בטיחות, נאמני בטיחות וכוחות בטיחות המתוכננים להדרכת בטיחות.(למעוניינים בתעודת הסמכה להדרכה - באישור מנהל הבטיחות - נדרש לעמוד בדרישות הכניסה לקורס של המנהל המופיע בסעיף 3 (ג) לתקנות ארגון הפיקוח על העבודה:  כתנאי להסמכה כמדריך מוסמך על פי סעיף 3 (ג) – (מסירת מידע לעובדים) על הממונים למלא את הדרישות הבאות (בנוסף להשתתפותם בקורס הדרכה טובה)
- שנתיים מינוי כממונה על הבטיחות
- אישור כשירות בתוקף
- ניסיון מקצועי מוכח בתחום בו הוא מבקש ללמד)

* ל- מעוניינים בהעצמה, שדרוג והכשרה -לדור החדש

המעוניינים בהעצמה, שידרוג והכשרה ל-"מדריך הבטיחות" מהדור החדש

 

* ל - בעלי רקע ואורינטציית בסיסית במחשבים: ניידים, טבלאט, מכשירים חכמים, ואינטרנט. ולבעלי היכרות עם תוכנות WORD,  PPT ועריכת וידאו בסיסית. למשתתפים חייבת להיות נגישות למכשירים חכמים משלהם בלבד כל ימי הקורס.

 

* - לעומדים בדרישות המינימום של מנהל הבטיחות להסמכה להדרכת בטיחות

(למעוניינים בתעודת הסמכה להדרכה - באישור מנהל הבטיחות - נדרש לעמוד בדרישות הכניסה לקורס של המנהל המופיע בסעיף 3 (ג) לתקנות ארגון הפיקוח על העבודה: כתנאי להסמכה כמדריך מוסמך על פי סעיף 3 (ג) – (מסירת מידע לעובדים) על הממונים למלא את הדרישות הבאות (בנוסף להשתתפותם בקורס הדרכה טובה)
- שנתיים מינוי כממונה על הבטיחות
- אישור כשירות בתוקף
- ניסיון מקצועי מוכח בתחום בו הוא מבקש ללמד)

מתי והיכן ?!- ZOOM ותרגול פרונטלי - 40 שעות

31.5.21- הדרכה -חזון ופרקטיקה בעולם דיגיטלי -  Learning PresentActive ©

חלק - א - 6 שעות ZOOM

                 המדריך והארגון הלומד - מהדור החדש להדרכת בטיחות.

 - 3.6.21 - 2 שעות ZOOM

7.6.21 -  הדרכה  - חזון ופרקטיקה בעולם דיגיטלי -חל6 - שעות ZOOM

10.6.21 - 2 שעות ZOOM

                ארגון מערכות ומוצרי ידע בדור החדש להדרכת בטיחות

14.6.21 - מתודולוגיות וטכנולוגיות מתקדמות להדרכת בטיחות - 6 שעות ZOOM

17.6.21 - 2 שעות ZOOM

21.6.21-  הערכה ותקני איכות להדרכה ויישומיהם להדרכת בטיחות - 6 שעות ZOOM

24.6.21 - 2 שעות ZOOM

28.6.21 - ניהול ידע ו - ROI בהדרכה והערכתו בהדרכות בטיחות - 8 שעות פרוטלי (תאריך אפשרי אחר - 1.7.21) - כולל תרגול פרונטלי

פתיחת הקורס - מותניית במספר משתתפים רשומים מראש

© כל הזכויות שמורות - לאיזנמן 2021

יש שאלות ?! - התקשרו אלי עכשיו 0544412622

המחיר אחרי הנחה 1300 ש"ח + מע"מ

ל - 5 ימי הדרכה חווייתיים ומרתקים

 

לקהל ממוני הבטיחות בישראל - קופון הנחה מיוחד נוסף

שימו לב

לקורס "הדרכה טובה" - 40 שעות מינימום- הנדרש למעוניינים להדריך ממוני בטיחות בימי עיון באישור מנהל הבטיחות

בואו והרשמו עכשיו ללא התחייבות

לצורך מיון רמות ההדרכה של חברי הקורס

 

© כל הזכויות שמורות - לאיזנמן 2021 משנה

הרשמו כעת לרשימת המעוניינים בקורס ללא התחייבות - ונחזור אליכם בהקדם

שם
דואר אלקטרוני
טלפון סלולארי
Facebook

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.